top of page

REGULAMIN

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady obowiązujące podczas gier organizowanych przez Organizatora.

  2. Wszystkie osoby biorące udział w grze są zobowiązane do zapoznania się z Regulaminem.

  3. Organizatorem jest NA CELOWNIKU LASER TAG KROSNO.

  4. Regulamin znajduje zastosowanie do wszelkich rozgrywek organizowanych przez Organizatora, o ile strony wprost nie uzgodniły inaczej.

  5. Osoby przebywające na terenie obiektu są zobowiązane do zachowywania się w sposób niezagrażający innym osobom przebywającym na tym obiekcie.

  6. Podczas rozgrywek nie wolno spożywać alkoholu, palić tytoniu ani zażywać środków odurzających.

  7. Czas gry, ceny oraz zasady rezerwacji określają odrębne postanowienia.

  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy (np. telefony komórkowe, dokumenty, odzież) Uczestników.

  9. Sprzęt, w szczególności broń, nie może być wynoszony poza arenę oraz salę szkoleniową.

  10. Na terenie obiektu NA CELOWNIKU LASER TAG można poruszać się wyłącznie po obszarach do tego przeznaczonych, tj.:

    1. korytarzu głównym;

    2. sali szkoleniowej;

    3. arenie Laser Tag;

    4. arenie Nerf Tag;

    5. innych obszarach za zgodą i w obecności obsługi.

  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w skutek wychodzenia poza wskazane wyżej obszary.

§ 2. Uczestnicy

  1. W grze mogą brać udział wyłącznie osoby:

    1. pełnoletnie,

    2. powyżej 15 roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna,

    3. poniżej 15, ale powyżej 8 roku życia pod opieką pełnoletniego opiekuna, po wyrażeniu przez niego pisemnej zgody.

    4. poniżej 8, ale powyżej 7 roku życia (maksymalnie dwie na grę), pod opieką pełnoletniego opiekuna, po wyrażeniu przez niego pisemnej zgody. Obecność takich uczestników należy zgłosić w momencie dokonywania rezerwacji. Organizator zaleca, aby wszyscy uczestnicy gry mieli ukończone 8 lat.

  2. Uczestnicy oraz inne osoby poniżej 18 roku życia nie pozostają pod opieką Organizatora. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 odpowiedzialność za małoletniego Uczestnika ponosi opiekun. W czasie przebywania w sali szkoleniowej czy na arenie Laser Tag i Nerf Tag małoletni uczestnicy również nie pozostają pod opieką Organizatora.

  3. W grze mogą brać udział wyłącznie osoby trzeźwe, niebędące pod wpływem środków odurzających.

  4. W grze nie powinny brać udziału kobiety w ciąży. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w grze kobiety w ciąży. W grze nie mogą brać udziału kobiety w trzecim trymestrze ciąży.

  5. Osoby cierpiące na schorzenia, które w przypadku wysiłku fizycznego mogą zagrażać ich zdrowiu lub życiu, lub życiu i zdrowiu innych uczestników, nie mogą brać udziału w grze.

  6. Uczestnicy noszący biżuterię, okulary i inne podobne przedmioty są zobowiązani do ich zdjęcia lub zabezpieczenia w taki sposób, aby nie zagrażały ich zdrowiu i bezpieczeństwu ani zdrowiu i bezpieczeństwu pozostałych Uczestników.

  7. Uczestnicy zobowiązani są dobrać odpowiednie do uczestnictwa w grze obuwie (pełne buty, bez obcasa) oraz strój (wygodny/sportowy). Zalecane jest aby obuwie i strój były odporne na zabrudzenia czy kontakt z chropowatymi i twardymi przedmiotami.

  8. Obowiązuje zakaz filmowania i fotografowania bez zgody Organizatora.

§ 3. Rozgrywka

  1. Przed rozpoczęciem gry Uczestnicy zostają pouczeni o głównych zasadach gry oraz sposobie działania sprzętu.

  2. O wszelkich zaobserwowanych wadach lub usterkach sprzętu Uczestnicy powinni poinformować obsługę jeszcze przed rozpoczęciem gry lub niezwłocznie po ich wykryciu.

  3. Uczestnicy są świadomi, że krawędzie sprzętu są ostre, a niektóre jego elementy wystające, stąd też zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności przy posługiwaniu się nim.

  4. Przed rozpoczęciem gry Uczestnicy są zobowiązani do zapoznania się z jej obszarem.

  5. Organizator podjął wszelkie starania, aby odpowiednio zabezpieczyć obszar gry, jednakże Uczestnicy są zobowiązani do zachowania ostrożności i zwracania szczególnej uwagi na wszelkie metalowe elementy oraz nierówności.

  6. Uczestnicy są świadomi, że podczas gry powstać mogą zadrapania, siniaki lub kontuzje.

  7. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w trakcie gry ponosi Uczestnik, chyba że do uszkodzenia doszło podczas prawidłowego korzystania ze sprzętu.

  8. Ze względu na specyfikę rozgrywki Organizator nie zaleca biegania po obszarze gry.

  9. Na arenę nie wolno wnosić napojów, jedzenia ani żadnych zbędnych przedmiotów, w szczególności telefonów komórkowych czy aparatów fotograficznych.

  10. W trakcie gry Uczestnicy są zobowiązani do zachowania ducha , z poszanowaniem zasad, uczciwością i szacunkiem wobec innych Uczestników.

  11. Zabronione jest popychanie innych Uczestników czy jakikolwiek inny kontakt fizyczny, podobnie jak chwytanie za broń należącą do innych graczy.

  12. Zabronione jest ukrywanie lub zdejmowanie czujników z głowy w trakcie gry albo wyłączanie urządzenia bez wiedzy Organizatora.

  13. Podczas gry zabronione jest rzucanie sprzętu, wymachiwanie nim, niszczenie elementów wyposażenia.

  14. Obszar przeznaczony do gry jest wyznaczany przez obsługę.

  15. Obsługa może podjąć decyzję o wyłączeniu z gry części obszaru.

  16. Gra prowadzona jest wyłącznie na wyznaczonym obszarze, na którym podczas gry mogą przebywać wyłącznie Uczestnicy, prowadzący grę oraz opiekun grupy nieletnich.

  17. Obsługa może wykluczyć z gry osoby:

  1. naruszające postanowienia Regulaminu;

  2. nietrzeźwe lub pod wpływem środków odurzających.

  1. Osobie wykluczonej nie przysługuje prawo do zwrotu opłat.

  2. Uczestnicy są świadomi, że gra wewnątrz fortu prowadzona jest przy słabym oświetleniu, w nietypowych pomieszczeniach. Podczas gry na arenie zabronione jest czołganie się. Zabronione jest wspinanie się na jakiekolwiek rzeczy, elementy wystroju, czy wyposażenia za wyjątkiem wież strzelniczych. Nie wolno przemieszczać, przesuwać, czy przewracać zasłon, tj. beczek i ścianek. Nie wolno wchodzić na obszary oznaczone tabliczkami zakazu wstępu lub odgrodzone barierką.

§ 4. Zasady sanitarne

  1. Uczestnicy zobowiązani są do:

    1. zakładania maseczki wewnątrz budynku w czasie szkolenia i omawiania wyników po grze,

    2. zdezynfekowania rąk przed i po grze (płyny do dezynfekcji znajdują się w widocznym miejscu),

    3. zachowania dystansu społecznego,

    4. przyniesienia odliczonej gotówki, jeśli cała należność nie została opłacona przed grą przelewem.

  2. Dezynfekcja sprzętu będzie prowadzona po każdym użyciu przez klienta.

  3. Płyny do dezynfekcji rąk znajdują się w widocznym miejscu. Należy z nich korzystać przed grą i po grze.

§ 5. Postanowienia końcowe

  1. Udział w grze jest jednoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu przez Uczestnika.

  2. Organizator oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

  3. Za wszelkie szkody spowodowane przez Uczestnika w wyniku niestosowania się do postanowień Regulaminu odpowiedzialność ponosi Uczestnik.

  4. Uczestnicy są świadomi, że Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie innych Uczestników i zobowiązują się nie występować z żadnymi roszczeniami wobec Organizatora z tego tytułu.

  5. Wszelkie spory rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.

bottom of page